Shop » Garantie en klachten

Klachten over artikelen

Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen of heeft u een klacht over de dienstverlening, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit binnen 14 dagen na ontvangst te melden bij onze klantenservice. Verkeerd verstuurde of beschadigde artikelen kunnen geretourneerd worden naar ons retouradres.

Heeft u een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. U kunt uw klacht per mail (vragen@acetium.nl) of telefonisch (0315-642 645) indienen. Uw klacht wordt binnen 7 werkdagen inhoudelijk met u behandeld. U krijgt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. We sturen u hier per e-mail een bevestiging van. Wij zullen samen met u tot een gepaste oplossing komen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).